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Gravity Pull – VR Puzzle Game

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価格:無料
対応OS: Android   iOS
↑DL
最終アップデート日:2017年6月20日
公式説明
Gravity Pull is an immersive VR puzzle game for Google Cardboard and Daydream that was inspired by the popular Portal game. Solve 16 mind-bending physical puzzles by strategically placing cubes on switches to open doors. You'll need to carefully explore each room and view things from multiple angles. Can you get to the end? Gravity Pull uses an innovative input technique that lets you navigate each room using walking-in-place and puts YOU in control of where you are. No controller required and various studies have found walking-in-place to minimize cybersickness.

We highly recommend having a Cardboard V2, which is any headset that has the capacitive touch button. The Cardboard V1's magnet switch IS supported, but may not work consistently. Joysticks should work automatically with the game if you would rather use them instead of walking-in-place. By default, you will only move forwards and backwards with the joystick (to combat nausea), but there is an option in the settings menu (tilt to allow for full joystick movement.

Positional tracking enables highly immersive experiences on PC VR platforms (Vive/Oculus), such as walking input, but this isn’t available on mobile VR platforms, with as a result that many mobile VR apps are simple look-and-see or rollercoaster experiences. Gravity Pull was built using the VR-Step plugin (see Unity Asset store https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/60450) (patent pending). VR-step significantly increases existing interaction options of mobile VR platforms (Daydream, Gear VR, Cardboard) and lets you build highly immersive experiences that are usually only found on PC VR platforms.
重力のプルは、人気ポータルゲームに触発されたGoogleの段ボールやデイドリームのための没入型VRのパズルゲームです。戦略的にドアを開くために、スイッチ上でキューブを配置することによって、16の心曲げの物理パズルを解きます。あなたは慎重に各部屋を探索し、複数の角度から物事を見る必要があります。あなたは最後まで取得することはできますか?重力のプルを使用すると、歩行インプレースを使用して各部屋を移動することができますし、あなたがどこにいるのコントロールを置きます革新的な入力技術を使用しています。いいえコントローラは必要ありませんし、様々な研究が酔いを最小限に抑えるためにウォーキング・イン・場所を発見しました。

我々は非常に静電容量式タッチボタンを持つ任意のヘッドセットである段ボールV2を有するお勧めします。段ボールV1のマグネットスイッチはサポートされていますが、一貫して動作しない場合があります。あなたはむしろ歩行インプレースの代わりにそれらを使用するかどうジョイスティックはゲームで自動的に動作するはずです。デフォルトでは、あなただけのジョイスティック(吐き気と戦うために)で前後に移動しますが、完全なジョイスティックの動きを可能にするために、設定メニュー(傾きのオプションがあります。

多くのモバイルVRのアプリはシンプルな外観と見るやジェットコースターであることを結果として、位置追跡は、このような入力を歩くなどPC VRプラットフォーム(Viveの/オクルス)、上の高い没入型の体験を可能にしますが、これはモバイルVRプラットフォームでは使用できません、と経験。重力のプルはVR-ステッププラグインを使用して構築されました(特許出願中)(ユニティ・アセット・ストアhttps://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/60450を参照してください)。 VR-ステップが大幅にモバイルVRプラットフォーム(デイドリーム、ギアVR、段ボール)の既存の対話オプションを増加し、あなたは通常はPC VRプラットフォーム上で発見された、高度に没入型の経験を構築することができます。

最新アップデート内容
Full Daydream pointer support

その場で足踏みすることで移動するタイプのVRパズルアクションアプリです。

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